Jak prowadzić księgowość stowarzyszeń i fundacji Poznaj specyfikę księgowości organizacji z kursem eduNGO. Sprawdź >
Dostosowany do urządzeń mobilnych system dla organizacji non profit to narzędzie ułatwiające i przyspieszające przepływ informacji między Organizacją a jej Podopiecznym.
ngoCRM w wersji standardowej:
1. Moduł Podopiecznych
możliwość zaimportowania/eksportu danych Podopiecznych;
możliwość dodawania, usuwania oraz edycji danych;
własne konta Podopiecznych;
integracja ze stroną Organizacji;
dedykowane strony Podopiecznych;
dodawanie załączników do profilu Podopiecznego (pdf. jpg, png) oraz wysyłka powiadomień do pracowników Fundacji,
dodawanie komentarzy/statusu działania do profilu, widocznych dla Podopiecznego,
ewidencja stowarzyszenia.
2. Moduł Transakcji
- import pliku MT940;
- algorytm klasyfikujący pobrane transakcje do odpowiedniego Podopiecznego – rozpoznaje nazwiska, odmiany, błędy w nazwisku, brak polskich znaków;
- możliwość dodawania/usuwania typów transakcji;
- możliwość dodawania/usuwania transakcji;
- pełna kontrola nad kosztami i darowiznami;
- opcja sortowania po dacie, kwocie, typie, Podopiecznym;
- sumowanie transakcji wychodzących i przychodzących,
wydruk danych.
3. Moduł Komunikacji
- możliwość wysyłania i odbierania wiadomości przez Administratora i Podopiecznego;
- kontakt z Podopiecznym przez system;
- możliwość wysyłania komunikatów oraz newsletterów,
- wysyłka dopasowaną do grup;
- pełną edycję wysyłanych wiadomości, możliwość formatowania tekstów.
ngoCRM w wersji dedykowanej:
- możliwość wpłaty darowizn prosto ze strony (płatność elektroniczna),
- darowizna z portali społecznościowych;
- rozbudowana skrzynka mailowa;
- funkcjonalność importu pliku MT940;
- pełna integracja z bankiem (jeśli bank ma API);
- import / eksport danych;
- różnorodne podstrony Podopiecznych;
- dodatkowe moduły.
I wiele, wiele więcej!
Przetestuj przez 14 dni za darmo!
ul. Domańskiego 112A
45-852 Opole