Usługi dla NGO - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Strateżka marki i komunikacji. Wiktoria Francuz

Brak danych o obsługiwanych organizacjach
Reklama
Reklama
Pomagam organizacjom docierać do właściwych ludzi i firm partnerskich, poprzez plany i strategie komunikacyjne.

Pomagam przedsiębiorcom i społecznikom, którzy są w ciągłym niedoczasie, tworzyć strategie marki i komunikacji. Tak by docierali do właściwych ludzi z właściwym przekazem.

Mam 20 lat doświadczenia w działalności w organizacjach pozarządowych. Od 12 lat zajmuję się komunikacją marketingową i budowaniem wizerunku, głównie w małych firmach. Obecnie (poza klientami biznesowymi) współpracuję z organizacją mniejszościową, która prowadzi działalność rzeczniczą na rzecz mniejszości narodowych i etnicznych - Żydowskie Stowarzyszenie Czulent i rozpoczynam współpracę z Festiwalem Szachów Kobiecych - Memoriał Krystyny Radzikowskiej.

Specjalizuję się w budowaniu komunikacji w Internecie, pomagam planować i wdrażać narzędzia do komunikacji i współpracy online.

Cennik usług
Konsultacja wstępna
bezpłatna
Plan komunikacji (media społecznościowe, mailing, marketing treści)
od 900 zł
Strategia komunikacji projektu
od 1000 zł (w zależności od złożoności projektu)
Strategia marki
6 000 zł
Opinie klientów (2)
Wikę poznałam w najlepszym momencie swojej drogi — na mastermindzie, gdzie żaliłam się, że mam chaos w marketingu w mojej firmie. Od słowa do słowa doszłyśmy do tego, że zaczniemy wspólną drogę z moim marketingiem. I to była najlepsza decyzja, jaką ostatnio podjęłam i najlepsza inwestycja w moją firmę. Wika poukładała całą strategię od podstaw! I wiem, że dzięki jej pomocy, mój marketing wkracza na wyższy poziom! Polecam z czystym sumieniem mentoring z Wiką, to nie tylko wiedza, ale także świetna energia i motywacja do pracy
Karolina Zawierucha, właścicielka, Domowa Spiżarnia
Współpracowałam z Wiką nad swoją firmą. Współpraca obejmowała kilka obszarów: opracowanie strategi, znalezienie klienta idealnego, opracowanie całego marketingu, postawienie strony na WordPressie. Wspierała w wyborach. Zawsze naprowadzała na odpowiednie tory. Potrafiła ubrać w słowa to czego, miałam zarys, wyciągała konkrety, których ja nie potrafiłam określić. Cały czas miałam wsparcie online, jak również kilka spotkań nad omówieniem postępów „na żywo”. Wika zaraża swoim entuzjazmem, przy czym wiedzę przekazuje jasno i klarownie. Tłumaczy zawiłości strategi tak, że nawet laik będzie wiedział, jak działać, aby firma działał prężnie! Polecam każdej osobie, która potrzebuje znaleźć swoją niszę lub wyprowadzić firmę na nowe całkowicie tory!
Joanna Jamioł, właścicielka, Jamiołkowo - wsparcie w rodzicielstwie
Dane kontaktowe
Telefon:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Strona internetowa:
Pokaż
Adres biura:
Strateżka marki i komunikacji. Wiktoria Francuz
ul.
NIP:
8982067724