Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >
Uśmiechnięta dziewczyna w okularach w kolorowej sukience o kwiecistym motywie.
W ciągu wielu lat pracy jako doktorant i wykładowca akademicki, zauważyłam, że naukowcy i medycy mają największy problem z przekazaniem swojej wiedzy, przez co ich osiągnięcia i innowacyjne rozwiązania nie trafiają do tych, których życie mogłyby zmienić z dnia na dzień. Znajomość narzędzi i zasad tworzenia komunikatów opartych o treści specjalistyczne oszczędza masę czasu i nerwów.
Rozumiem jednak, że nie każdy potrzebuje się ich uczyć. Dlatego przygotowałam ofertę dla osób i firm, które wolą skupić się na pracy naukowej, a promocję powierzyć zaufanej osobie. Pierwsze projekty, które wykonałam dla swoich klientów, pokazały mi, jak wielki jest deficyt osób, które łączą zdolności przyrodnicze z komunikacyjnymi. W dwa tygodnie napisałam treści na stronę, dzięki której klientka zdobyła inwestorów. W tydzień przygotowałam copy podstrony projektu naukowego, która spędzała sen z powiek zleceniodawcy technicznymi szczegółami. Content manager w agencji uświadomiła mi, jak trudno znaleźć copywritera, dostarczającego treści medyczne w języku angielskim na wysokim poziomie.
W ciągu ostatnich miesięcy (założyłam działalność w styczniu 2023 roku) z mojej pomocy skorzystali klienci z całej Polski. Pisałam dla nagradzanych MedTechów, organizacji pozarządowych, fundacji, ale też portali specjalistycznych, INN:Poland czy kultowego Focusa.
Żeby wiedza na temat podstaw copywritingu medycznego stała się jeszcze bardziej dostępna, dzielę się wiedzą na moim blogu i planuję wydawać produkty cyfrowe dla aspirujących polskich copywriterów medycznych.
Trzy główne obszary mojej działalności to copywriting medyczny, content writing medyczny i social media management. W każdym z tych obszarów mogę zaproponować zarówno wykonanie jednorazowych projektów, jak i stałą współpracę.
1. Copywriting medyczny
Napiszę 4 próbne teksty na stronę internetową, 4 opisy usług lub produktów medycznych lub materiały informacyjne dla pacjenta. Do każdej z tych propozycji mogę zaproponować w cenie 3 rundy poprawek, co większości moich klientów w zupełności wystarcza.
2. Content writing medyczny
Mogę stworzyć strategię contentu na blog firmowy, przygotować klastry tematyczne i stworzyć od A do Z cztery próbne wpisy o objętości 4000-6000 znaków ze spacjami (zzs), które będą przyciągać ruch z wyszukiwarki.
3. Social media management
Na podstawie dogłębnego researchu przygotuję strategię komunikacji firmy w social mediach, którą będę realizować, przygotowując treści (copy plus proste grafiki) i prowadząc działania reklamowe oraz i organiczne w wybranych kanałach SoMe.
Zachęcam serdecznie do odwiedzenia strony z moim profilem w serwisie LinkedIn @martyna-piotrowska-promuje oraz portfolio www.martynapiotrowska.pl/portfolio
Martyna Piotrowska
mgr biotechnologii i pierwszy w Polsce copywriter medyczny certyfikowany przez Health Writer Hub
- Onkofundacja Alivia・Warszawa
- INNOWO Instytut Innowacji i Zrównoważonego Rozwoju・Warszawa
ul. Krzysztofa Komedy 8 m. 22
80-176 Gdańsk