Usługi dla NGO - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >

✒️⚕️Martyna Piotrowska - Copywriter Medyczny

Obsługuje 2 organizacji
Reklama
Reklama
Piszę treści, które pomagają pacjentom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące zdrowia. Rzetelne materiały na WWW, blog i social media dla Fundacji i NGO związanych z promocją i ochroną zdrowia.
Uśmiechnięta dziewczyna w okularach w kolorowej sukience o kwiecistym motywie.

Uśmiechnięta dziewczyna w okularach w kolorowej sukience o kwiecistym motywie.

W ciągu wielu lat pracy jako doktorant i wykładowca akademicki, zauważyłam, że naukowcy i medycy mają największy problem z przekazaniem swojej wiedzy, przez co ich osiągnięcia i innowacyjne rozwiązania nie trafiają do tych, których życie mogłyby zmienić z dnia na dzień. Znajomość narzędzi i zasad tworzenia komunikatów opartych o treści specjalistyczne oszczędza masę czasu i nerwów.

Rozumiem jednak, że nie każdy potrzebuje się ich uczyć. Dlatego przygotowałam ofertę dla osób i firm, które wolą skupić się na pracy naukowej, a promocję powierzyć zaufanej osobie. Pierwsze projekty, które wykonałam dla swoich klientów, pokazały mi, jak wielki jest deficyt osób, które łączą zdolności przyrodnicze z komunikacyjnymi. W dwa tygodnie napisałam treści na stronę, dzięki której klientka zdobyła inwestorów. W tydzień przygotowałam copy podstrony projektu naukowego, która spędzała sen z powiek zleceniodawcy technicznymi szczegółami. Content manager w agencji uświadomiła mi, jak trudno znaleźć copywritera, dostarczającego treści medyczne w języku angielskim na wysokim poziomie.

W ciągu ostatnich miesięcy (założyłam działalność w styczniu 2023 roku) z mojej pomocy skorzystali klienci z całej Polski. Pisałam dla nagradzanych MedTechów, organizacji pozarządowych, fundacji, ale też portali specjalistycznych, INN:Poland czy kultowego Focusa.

Żeby wiedza na temat podstaw copywritingu medycznego stała się jeszcze bardziej dostępna, dzielę się wiedzą na moim blogu i planuję wydawać produkty cyfrowe dla aspirujących polskich copywriterów medycznych.

Trzy główne obszary mojej działalności to copywriting medyczny, content writing medyczny i social media management. W każdym z tych obszarów mogę zaproponować zarówno wykonanie jednorazowych projektów, jak i stałą współpracę.

1. Copywriting medyczny
Napiszę 4 próbne teksty na stronę internetową, 4 opisy usług lub produktów medycznych lub materiały informacyjne dla pacjenta. Do każdej z tych propozycji mogę zaproponować w cenie 3 rundy poprawek, co większości moich klientów w zupełności wystarcza.
2. Content writing medyczny
Mogę stworzyć strategię contentu na blog firmowy, przygotować klastry tematyczne i stworzyć od A do Z cztery próbne wpisy o objętości 4000-6000 znaków ze spacjami (zzs), które będą przyciągać ruch z wyszukiwarki.
3. Social media management
Na podstawie dogłębnego researchu przygotuję strategię komunikacji firmy w social mediach, którą będę realizować, przygotowując treści (copy plus proste grafiki) i prowadząc działania reklamowe oraz i organiczne w wybranych kanałach SoMe.

Zachęcam serdecznie do odwiedzenia strony z moim profilem w serwisie LinkedIn @martyna-piotrowska-promuje oraz portfolio www.martynapiotrowska.pl/portfolio

Martyna Piotrowska
mgr biotechnologii i pierwszy w Polsce copywriter medyczny certyfikowany przez Health Writer Hub

Cennik usług
Copywriting medyczny
od 50 zł/1000 zzs
Content writing medyczny
od 50 zł/1000 zzs
Social media management
w zależności od zakresu - od 1000 zł/miesiąc
Komunikacja nauki
wyceniam indywidualnie
Dziennikarstwo naukowe
wyceniam indywidualnie
Storytelling danych
wyceniam indywidualnie
Content na stronę WWW
od 1000 zł/ onepager
Inne materiały promocyjne (ulotki, materiały edukacyjne dla pacjenta itp.)
od 50 zł/ 1000 zzs
Ponadprogramowe poprawki (3 rundy poprawek w cenie)
120 zł/godzina
Strategia content marketingu na blog lub social media
4000-5000 zł
Scenariusze podcastów
wyceniam indywidualnie
Copywriting kreatywny (naming, slogany, scenariusze reklam, ambient)
wyceniam indywidualnie
UX writing dla produktów z branży healthcare
wyceniam indywidualnie
Obsługiwane organizacje (2)
  • Onkofundacja Alivia・Warszawa
  • INNOWO Instytut Innowacji i Zrównoważonego Rozwoju・Warszawa
Opinie klientów (3)
„Martyna rozumie potrzeby klienta lepiej niż on sam, wychodzi z ciekawymi pomysłami, które niezwłocznie przekuwa w konkretne wyniki.”
Urszula Makowiecka, Koordynator Projektów, INNOWO Instytut Innowacji i Zrównoważonego Rozwoju
„Pod kątem webwritingowym teksty Martyny naprawdę wypadają super, biorąc pod uwagę wplatanie fraz kluczowych, również. Widać, że ma doświadczenie! Współpraca z Martyną przy projekcie dla klienta z branży onkologicznej i second opinion to była czysta przyjemność – wszystkie teksty dopracowane w każdym calu. Bardzo doceniam takie zaangażowanie.”
Sylwia Sopiak, Content Manager, Agencja marketingu HARBINGERS
„Podoba mi się, jak Martyna pisze. Fajnie się to czyta”.
Urszula Sankowska, CEO, MIM Fertility
Dane kontaktowe
Telefon:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Strona internetowa:
Pokaż
Adres biura:
✒️⚕️Martyna Piotrowska - Copywriter Medyczny
ul. Krzysztofa Komedy 8 m. 22
80-176 Gdańsk
NIP:
837-174-11-14
REGON:
524165793