Jak prowadzić księgowość stowarzyszeń i fundacji Poznaj specyfikę księgowości organizacji z kursem eduNGO. Sprawdź >
Aplikacja 2do2 to prosta i intuicyjna aplikacja do zarządzania finansami organizacji.
Jest to rozwiązanie chmurowe, które m.in. pozwala na:
· uchwycenie stanu finansów całej organizacji,
· prowadzenie bieżących budżetów projektów,
· automatyzację przygotowanych sprawozdań.
Jest to narzędzie do użytku dla koordynatorów projektów, zarządów oraz osób odpowiedzialnych za finanse organizacji.
Korzyści płynące z wykorzystania z Aplikacji 2do2 w organizacji:
● pomoc w unikaniu najbardziej typowych błędów,
● szybkie i łatwe prowadzenie rozliczeń projektów oraz ich raportowanie,
● dostęp do tych samych danych dla wszystkich osób współpracujących w projekcie,
● łatwe zarządzanie wkładami własnymi,
● sprawne zarządzanie projektami transzowymi,
● szybkie monitorowanie VAT,
● usprawnienie pracy w zespole, podział zadań i komunikacja,
● uniwersalne, łatwe i intuicyjne narzędzie dla całego zespołu,
● i wiele innych.
Po utworzeniu konta organizacje otrzymują bezpłatne wsparcie przy wdrożeniu narzędzia w organizacji (spotkanie szkoleniowe + stałe wsparcie techniczne i help-desk).
2do2 dostępne jest od 2018 r. Stale rośnie liczba klientów 2do2, wśród których coraz większe grono stanowią organizacje, które nie wyobrażają sobie już pracy bez narzędzia.
2do2 ma pozytywne rekomendacje zarówno księgowych o specjalizacji NGO – jest to świetne narzędzie do usprawnienia współpracy z księgowością, jak i instytucji rozliczających granty.
Aplikacja to przedsięwzięcie non-profit stworzone przez NGO dla NGO.
ul.