Usługi dla NGO - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak stworzyć budżet projektu? Dowiedz się podczas webinaru eduNGO. Dołącz >

Fundacja Obserwatorium

Brak danych o obsługiwanych organizacjach
Reklama
Reklama
Badania, ewaluacja, opracowanie strategii - dla samorządów, instytucji kultury, organizacji pozarządowych, prywatnych podmiotów kultury, a także innych instytucji, w szczególności tych działających w obszarze edukacji, pomocy społecznej, turystyki, promocji, marki instytucji.

Badanie w obszarze kultury nie są odrębną dziedziną naukową, lecz raczej podejściem praktycznym czerpiącym z dorobku socjologii, kulturoznawstwa, etnologii, marketingu czy ekonomii. Nasza perspektywa zakłada, że badania powinny mieć przede wszystkim cel praktyczny – być użyteczne dla różnorodnych podmiotów kultury. Realizują przedsięwzięcia w obszarze kultury warto: znać potrzeby i oczekiwania faktycznych i potencjalnych odbiorców; wiedzieć, które z naszych działań się udały, które zaś warto w przyszłości poprawić; wiedzieć czy środki są przez nas wydawane w sposób efektywny; wiedzieć jak zaplanować działania w przyszłości; znać swój wizerunek w oczach innych oraz poznać wartość swojej marki. Wiedza ta może zarówno usprawnić i zwiększyć efektywność  i skuteczność realizowanych przedsięwzięć, podnieść poziom uczestnictwa, jak i wzmocnić ofertę w przypadku starania się o środki zewnętrzne (granty, dotacje, wsparcie sponsorów).

Nasza oferta obejmuje różnorodne typy badań i diagnoz. Dla podmiotów kultury proponujemy w szczególności: desk research, diagnozy lokalne, badania terenowe, badania sondażowe, badania ewaluacyjne, analizy danych ilościowych, badania na potrzeby opracowania dokumentów strategicznych, badania uczestnictwa, mapowanie odbiorców, badania przestrzeni publicznej.

SAMORZĄDY: strategie w obszarze kultury, promocji i turystyki, ewaluacja działalności podległych instytucji kultury, ewaluacja programów (w tym np. programów grantowych), badanie przestrzeni publicznej, badania na potrzeby programów rewitalizacyjnych

DOMY I CENTRA KULTURY: diagnozy lokalne, badanie uczestnictwa, mapowanie odbiorców, strategie rozwoju, ewaluacja projektów

MUZEA I GALERIE SZTUKI: strategie rozwoju instytucji, ewaluacja działalności, budowanie strategii wizerunkowej

BIBLIOTEKI: ewaluacja oferty, diagnoza potrzeb odbiorców, strategie podnoszenia poziomu czytelnictwa

TEATRY: badanie publiczności, wsparcie w zakresie Audience Development, analiza trendów

KINA: badania widzów, analiza konkurencyjności, strategie rozwoju i promocji

FESTIWALE: badanie uczestników, badanie jakości prezentowanego repertuaru, ewaluacja wydarzenia

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE: ewaluacja projektów, diagnoza lokalna na potrzeby realizacji projektów, wsparcie działań partycypacyjnych

KORPORACYJNI SPONSORZY WYDARZEŃ W OBSZARZE KULTURY: ewaluacja sponsorowanych wydarzeń i podmiotów, pozycjonowanie potencjalnych odbiorców do strategii marketingowych/sponsoringowych, diagnoza lokalnych potrzeb

Dane kontaktowe
Telefon:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Strona internetowa:
Pokaż
Adres biura:
Fundacja Obserwatorium
ul. ul. Kredytowa 6
00-056 Warszawa
NIP:
5242686216
KRS:
0000335216
REGON:
141973153